Els Serveis Socials del Consell Comarcal de la Noguera organitzen unes sessions formatives per a professionals sota el títol 'Desmuntem els falsos rumors i prejudicis sobre la diversitat cultural'

Per Ràdio Balaguer
681 visites
48D256317D11D2837F9A1Be61A57F1Ddsessiocontrafalsosrumorsconsell
L'Àrea de Serveis Socials del Consell Comarcal de la Noguera a través de l'Oficina d'Inclusió i Diversitat ha organitzat la formació "Desmuntant falsos rumors i prejudicis sobre la diversitat cultural", destinada a professionals dels àmbits de serveis socials, immigració, joventut, gènere i ciutadania, educació, salut i també a les entitats, col·lectius i persones interessades, que vulguin contribuir a desfer rumors i estereotips sobre la diversitat. L'objectiu de la formació és oferir eines i recursos per desmuntar els rumors i prejudicis sobre la diversitat cultural o de creences, d'orientació sexual i identitat de gènere. 
 
Aquesta formació ha començat aquest dimarts i tindrà una durada de 12 hores, repartides en 4 sessions en horari de 16.30 h a 19.30. Les sessions es fan a la Sala d'Actes del Consell Comarcal de la Noguera els dies 22 i 29 de gener, i 20 i 27 de febrer de 2019.
 
Les dues primeres són a càrrec de La Xixa Teatre, i tracten les eines vivencials per a la reflexió intercultural, i en les altres 2 sessions, Pere Cortada, llicenciat en dret i tècnic de l'Àrea de Programes i Territoris de la Secretaria d'Igualtat, Migracions i Ciutadania a Girona, impartirà el taller: "Dels rumors a la xenofòbia: treballar la diversitat des de la Interculturalitat".
 

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar