En el marc de la vuitena edició de l'Encontats, aquest divendres s'ha presentat a la Biblioteca Margarida de Montferrat  Zoo il·lustrat

Per Ràdio Balaguer
523 visites
A35D7916B2C30848190F0C7F1563Ba10Img1823

 

Zoo il·lustrat és una col·lecció de cinc llibres amb cançons de ZOO il·lustrades per il·lustradores i il·lustradors del territori i amb material didàctic per a desenvolupar la creativitat i fomentar el joc inclusiu, la creativitat i la relació amb l'entorn. 

Alguns dels participants en aquest projecte han estat a  Balaguer per explicar d'on va sorgir aquesta idea i com es va dur a terme. Es tracta dels il·lustradors Helga Ambak i Carles Ube Efe, a més de l'educador Ricard Tàpera, que durant el matí també han estat els encarregats de guiar un mural als murs del riu en col·laboració amb alumnes de centres educatius de la ciutat. 

La col·lecció inclou, a més, la reedició de les cinc cançons al voltant de les quals gira aquest projecte: "Deixa'm que caiga", "Carrer de l'amargura", "Xafant fang", "La Mestra" i "Robot" amb les veus de xiquets i xiquetes. 

Precisament els il·lustradors Helga Ambak i Carles Ube Efe, han explicat el procés de creació dels llibres que han il·lustrat, Robot i Carrer de l'amargura, respectivament.

Zoo Il·lustrat és un projecte que pretén aproximar els valors i les cançons a la canalla, a les famílies, les biblioteques i les escoles.  La col·lecció recull cinc llibres que mostren la trajectòria del grup.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar