Es clouen amb un gran èxit de participació les xerrades informatives que, sota el títol Amb el càncer, de cara s'han celebrat a Balaguer durant l'últim mes.
Aquestes xerrades, organitzades conjuntament entre l' Ajuntament de Balaguer, el consell Comarcal de la Noguera, la cambra de Comerç de Lleida i la seva delegació de Balaguer i l'associació per la lluita contra el càncer, han donat a conèixer els tipus de càncer més comuns. Les conferències han anat a càrrec de professionals de l 'Hospital Universitari Arnau de Vilanova, que han donat pautes de salut per tal d'evitar alguns riscos davant aquesta malaltia.
Els representants de les Institucions, com l'alcalde de Balaguer, Miquel Aguilà, han agraït la tasca duta a terme per aquests grans professionals. Miquel Aguilà en l'acte d'ahir va encoratjar a seguir organitzant aquestes xerrades informatives adreçant-les a altres malalties que també formen part de la societat.
La xerrada d'ahir, en la qual es va parlar sobre el càncer de colon, va ser seguida per un centenar d'assistents i va anar a càrrec de la doctora Antonieta Salud.