Gran èxit de la Supercopa de Catalunya de Clubs Base i Femení celebrada a Balaguer. Hi van prendre part mig miler de jugadors i jugadores d'una cinquantena de clubs

Per Ràdio Balaguer
888 visites
57Ee950D6F4F04B660056F05B4C2F830Foto02
Gran ambient el que es va viure durant tot el cap de setmana a Balaguer amb motiu de la Supercopa de Catalunya de Clubs Base i Femení de futbol sala, organitzada per la Federació Catalana de Futbol Sala.
 
Mig miler de jugadors i jugadores pertanyents a una cinquantena d'equips van prendre part en la cita, que va tenir com a escenari el Pavelló Inpacsa de la capital de la Noguera. Aquest era el primer cop en què la FCFS celebrava aquesta trobada, que va ser tot un èxit, amb més de 70 partits durant els dos dies de competició, repartits en les quatre pistes que es van habilitar al recinte. L'acte d'entrega de trofeus va posar la cloenda a la doble jornada.
 
El quadre d'honor per categories va quedar així:
 
JUVENIL
Final: 
Llinars A-Futsal Dante, 1-1 (per penals, Llinars)
3r i 4t lloc:
Mas Romeu-Telic Group Bigues i Riells, 0-1
 
CADET
 
Final: 
 
AMPA Grèvol-Prat Casa Alcalà, 2-1
 
3r i 4t lloc:
 
Teià-Llagostense A, 1-3
 
INFANTIL
 
Final: 
 
La Garriga-Llagostense B, 7-2
 
3r i 4t lloc:
 
Llagostense A-Sallent B, 2-3
 
ALEVÍ
 
Final: 
 
Llinars B-Sallent, 1-2
 
3r i 4t lloc:
 
Athletic Aguilar-EFSAS, 1-2
 
BENJAMÍ
 
Final: 
 
La Garriga A-La Garriga B, 1-4
 
3r i 4t lloc:
 
Claver-Olímpic Argentona, 3-2
 
FEMENÍ
 
Final: 
 
Vila-sana-Corbera, 5-3
 
3r i 4t lloc:
 
Balaguer-Centelles, 1-0
 
Podeu veure més fotos en aquest enllaç: https://bit.ly/2PEZ9Fv.
 

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar