Comencen les obres d'ampliació del cementiri de Balaguer que permetran disposar de 144 nínxols nous
Els ùltims informatius i notícies sobre la nostra organització i activitats.
Comencen les obres d'ampliació del cementiri de Balaguer que permetran disposar de 144 nínxols nous
Bellmunt d'Urgell acull diumenge la primera Trobada de Cotxes Clàssics. Tindrà lloc durant tot el matí a la pista poliesportiva.
Avui hi ha cinema a Balaguer. Es projecta la pel·lícula 'Magadascar 3. De marcha por Europa' al Teatre Municipal. D'altra banda, com cada dijous es pot gaudir de les piscines municipals fins a la una de la matinada.
Balaguer acollirà la 18a Nit de la Sardana. La trobada reunirà a la tardor el món sardanista de les terres de Lleida.
Comencen els preparatius per estrenar el Casal per la Fira del Meló a Artesa de Segre. La urbanització de l'entorn està pràcticament enllestida i ja es neteja l'interior de l'edifici.
Artesa de Segre repararà les goteres de la teulada del parvulari del CEIP Els Planells. El cost, uns 12.000 euros, serà sufragat conjuntament pel departament d'Educació i l'ajuntament.
Nova edició de la travessia al pantà de Sant Llorenç
El Club de Futbol Balaguer disputa demà l'eliminatòria de la Copa Catalunya al camp del Cervera.
L'ajuntament de Balaguer ofereix cada divendres d'estiu visites guiades gratuïtes pel centre històric.
Ponts acull aquest cap de setmana el 20è Campionat d'Espanya d'Eslàlom amb rècord de participants.