Les piscines municipals del poliesportiu de Balaguer se sumen aquest cap de setmana a la iniciativa solidària 'Mulla't per l'esclerosi'.
Els ùltims informatius i notícies sobre la nostra organització i activitats.
Les piscines municipals del poliesportiu de Balaguer se sumen aquest cap de setmana a la iniciativa solidària 'Mulla't per l'esclerosi'.
Aquest diumenge té lloc el segon dels quatre concerts previstos en el marc del Primer Juliol de Música i Poesia, una iniciativa que pretén dinamitzar l'activitat musical i cultural a Balaguer.
El tren dels llacs es consolida com un nou referent turístic de les comarques de Lleida.
L'ajuntament de Balaguer millora l'eficiència i l'atenció al ciutadà amb la implantació de la seu electrònica. El consistori firma un conveni amb el consorci Administració Oberta de Catalunya.
El CEN BALAGUER millora vuit marques personals al Campionat de Catalunya de Natació Infantil.
L'humorista 'Carlitos' inaugura avui el primer cicle de monòlegs que tots els dimecres de juliol i agost es farà al casal Lapallavacara, al centre històric de Balaguer, a les 22.30 hores.
La Noguera posa en marxa el projecte Brúixola, una iniciativa de l'Oficina Jove que vol donar eines als joves per al seu desenvolupament personal i dotar els municipis de persones ambaixadores dels seus pobles.
L'humorista 'Carlitos' inaugura demà les sessions de monòlegs al casal Lapallavacara. Les sessions tindran lloc els dimecres de juliol i agost a les 22.30 hores.
La selecció de la Catalunya Central, en infantils, i el F.C. Barcelona, en alevins, es proclamen campions de la primera edició del Torneig Internacional de Futbol Sala d'Àger, Balaguer i Os.
Acaba la 28 edició de la Transsegre amb un èxit absolut, tant de barques participants com de públic assistent als actes de divendres i dissabte a la nit.