Josep Pasqual exposa la seva obra a Balaguer. La sala Estudi 76 acull una mostra amb una vintena d’obres dedicades a paisatges urbans d’arreu del món

Per Ràdio Balaguer
88 visites
Img 9860

 

La sala d’exposicions Estudi 76 de Balaguer acull aquests dies una exposició de l’artista plàstic Josep Pasqual, una proposta artística que reuneix una vintena d’obres de gran format centrades en carrers i pobles d’arreu del món.

 

La inauguració de la mostra ha tingut lloc aquest divendres al ,vespre, en un acte que va donar el tret de sortida a l’exposició titulada Pobles i carrers del món. L’exposició es podrà visitar fins al 19 d’abril i presenta peces realitzades amb tècniques d’acrílic i oli sobre llenç i fusta.

 

Josep Pasqual, nascut a Ivars de Noguera l’any 1957, és un artista amb una llarga trajectòria tant a nivell nacional com internacional. Des de ben petit va mostrar interès per les arts plàstiques, influït per figures com Antoni Tàpies, així com per corrents artístics vinculats a Kandinsky i Miró. Actualment desenvolupa la seva activitat a Almacelles.

 

Al llarg de la seva carrera, Pasqual ha participat en nombroses exposicions col·lectives arreu del món i ha exposat la seva obra en països com els Estats Units, Colòmbia, França, Mèxic i Veneçuela. La seva producció artística es caracteritza per un estil propi i una recerca constant de la simplicitat i l’expressivitat. A més de la pintura, l’artista també ha explorat altres disciplines com l’escriptura i la música, fet que reforça el seu caràcter polifacètic. La seva obra ha estat reconeguda amb diversos premis, entre els quals destaca el primer premi a la Mostra d’Art Internacional l’any 2017.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar