Josep Pasqual ha guanyat aquest dissabte el 1r concurs de pintura ràpida Art4 Ciutat de Balaguer organitzat per l'Associació Cultural Grup d'Art 4, que s'ha celebrat en el marc de la diada de Sant Jordi

Per Ràdio Balaguer
799 visites
46C421B8974B9F1A350Ed1D20A538D8Fimg0464

Aquest dissabte en el marc de la diada de Sant Jordi s'ha celebrat el 1r concurs de pintura ràpida Art4 Ciutat de Balaguer organitzat per l'Associació Cultural Grup d'Art 4.

El concurs s'ha fet de 8 a 2 del matí per diferents carrers i places de la ciutat. Hi han participat un total de 7 artistes, fet que des de l'organització han valorat de forma molt positiva, ja que tot i les inclemències meteorològiques, que han provocat l'absència d'alguns pintors, s'ha pogut desenvolupar el concurs amb un bon nivell.

El jurat ha estat format per: Josep Giralt, Director del Museu de Lleida; Victor Pedra, Pintor i escultor; i Natalia Domanova, Il·lustradora.

El guanyador ha estat Josep Pasqual, que s'ha endut un diploma i un premi de 400 euros cedit per Torrons i mel Alemany. El segon premi ha estat per Míriam Espurz, amb el diploma i 200 euros patrocinats per Teixidó Associats. Finalment el tercer premi ha estat per Emili Castells, amb el diploma i 100 euros patrocinats per Pinta'm. Tarròs&Masip.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar