Junts per Balaguer denuncia l'estat d'abandonament del claustre de Sant Domènec i de la col·lecció de bonsais

Per Ràdio Balaguer
558 visites

D474Da3Ca968E05C486277A2E4Db6401Deb6Ff5Ecd8946B6Bb68Fe3B62F9Be0B

 

 

El grup de Junts per Balaguer a la Paeria ha denunciat en un tuït, aquest dissabte que el claustre del convent de Sant Domènec es troba "brut i deixat". Així mateix, han apuntat que la col·lecció de bonsais que hi ha, donació d'un particular de tot just fa dos anys, es troba "totalment abandonada".

 

En aquest sentit recordem que es tracta d'una exposició d'uns 140 exemplars de bonsais de la col·lecció de Pepito Alòs, veí de Balaguer i gran aficionat a la cultura del bonsai, que va cedir per a ser visitada per la ciutadania.

 

Des de Junts apunten que el claustre és un dels elements patrimonials de la ciutat oberts al públic i constitueix un dels punts d'interès turístic.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar