La Biblioteca Margarida de Montferrat organitza aquest dimecres 5 d'abril a les 11 del matí el taller per a infants: 'Sòlida, líquida, gasosa' a càrrec de Sara Tornos

Per Ràdio Balaguer
454 visites
549Dcd926Ad3Df344Cf1C33F2A8A4843Ndew6Eoz5Sn6Qlvfmgvt1G0Xrarx6E0Qsolidaliquidagasosa800

Històries que espanten la sequera: de pluges, neu, mar, rius, sopes, bassals i banyeres. Al taller es farà la creació d'un quadernet amb aquarel·les, glaçons, fils, paper i cartrons.

 

L'activitat s'emmarca en la temàtica de  l'exposició "Aigua" que acull la biblioteca del 23 de març fins al 14 d'abril.

 

La Sara Tornos, és pedagoga, mig il·lustradora, creativa, dinàmica, optimista i una mica caparruda. Quan de petita bufava les espelmes del pastís d'aniversari el seu desig era que no es volia fer gran, és potser per això que quan va ser l'hora de decidir a què es volia dedicar es va trobar a la Biblioteca d'en Massagran de Salt envoltada de contes i quitxalla.

 

Ara ja fa 14 anys que volta per biblioteques, escoles, instituts i places barrejant-se amb nens i nenes de totes les edats per compartir i contagiar la seva passió pels llibres i la creació artística.

 

L'edat recomanada per l'activitat és a partir de 4 anys. Places limitades prèvia inscripció a la Biblioteca.

 

 

 

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar