La Diputació de Lleida ha acollit aquest dijous una sessió de treball per millorar la gestió de les destinacions turístiques mitjançant les xarxes socials

Per Ràdio Balaguer
837 visites
6457E5250Ddeb49Fa307069Ccebad9C7Elpresidentdeladiputaciilavicepresidentadelpatronatambelstcnicsdelesoficinesdeturisme
El Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida ha organitzat aquest dijous una jornada de formació adreçada als tècnics de les oficines de turisme dels consells comarcals amb la finalitat de millorar la gestió de les destinacions turístiques per mitjà de les xarxes socials. La sessió de treball ha tractat sobre l'ús de Twitter enfocat a destinacions i negocis turístics.
 
El president de la Diputació, Joan Talarn, acompanyat de la vicepresidenta del Patronat de Turisme, Rosa Pujol, han saludat els tècnics de les oficines de turisme que han participat en la jornada de formació i han aprofitat per abordar la importància que les noves tecnologies tenen actualment en l'àmbit turístic perquè ajuden a millorar la comunicació entre els visitants i les destinacions per mitjà de la interacció social que té lloc als perfils de les xarxes socials.
 
La jornada professional, que s'ha celebrat a la sala polivalent de la Diputació de Lleida, ha aplegat una dotzena d'assistents dels diferents consells comarcals i ha estat presentada per Juli Alegre, cap de Promoció i Màrqueting del Patronat de Turisme.
 
Daniel Gutiérrez, de l'agència de comunicació digital KIRIBATIS, ha dirigit la jornada tècnica sobre l'ús de Twitter enfocat a destinacions i negocis turístics i ha posat de manifest que les noves tecnologies acompanyen els turistes abans, durant i després del viatge. Per aquest motiu els responsables de la comunicació social de les destinacions han d'estar preparats professionalment per vehicular aquestes converses, satisfent les necessitats dels turistes durant tot el cicle de viatge i, alhora, per interactuar de manera bidireccional.
 
El Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida, en el seu Pla de Formació 2019 adreçat als tècnics dels consells comarcals, ha organitzat un programa de tres jornades formatives per gestionar eficaçment les xarxes socials. La primera jornada va tenir lloc el 7 de març i va tractar sobre Instagram. La segona, que s'ha celebrat avui, ha tractat sobre Twitter, i el pròxim 11 de desembre la jornada estarà adreçada a Facebook.
 

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar