La Generalitat entrega dos terminals d'accés a la Xarxa Rescat a l'Associació de Voluntaris de Protecció Civil de Balaguer.
La Generalitat ha fet entrega avui de dos terminals d'accés a la Xarxa Rescat a l'Associació de Voluntaris de Protecció Civil de Balaguer. Recordem que el passat mes de gener es va aprovar en ple l'adhesió al conveni de col·laboració entre el Departament d'Interior de la Generalitat i l'ajuntament, per fer efectiva la cessió de terminals d'accés a la Xarxa Rescat per les comunicacions als voluntaris de protecció civil.
L'acte d'entrega dels terminals ha tingut lloc aquest matí a l'ajuntament.
Gerard Torres és el regidor d'Urbanisme.
Àudio
Rescat és la xarxa de Radiocomunicacions d'Emergències i Seguretat de Catalunya. Aquesta xarxa, robusta i fiable, està especialment dissenyada per proporcionar cobertura, tant en nuclis de població com en entorns rurals, als cossos i col·lectius professionals implicats en la seguretat i les emergències a Catalunya.
Àudio
La ciutat de Balaguer està adherida a la Xarxa Rescat de Radiocomunicacions d'Emergències i Seguretat de Catalunya des de l'any 2011.
Àudios a: http://www.radiobalaguer.cat/audios/podcast/index.php?id=6138