La Intersindical CSC registra la vaga general del 21 de febrer. El sindicat aposta per aquest dia després de desconvocar l'aturada de dijous

Per Ràdio Balaguer
807 visites
331C125Ed10E3Bc21Fabad502Cabd8Devaga21Febrer
La Intersindical-CSC ha registrat la vaga general del 21 de febrer al Departament de Treball de la Generalitat aquest dimecres, han explicat fonts de la conselleria. D'aquesta manera, el sindicat republicà oficialitza la decisió d'ajornar l'aturada prevista per aquest dijous. La Intersindical-CSC va argumentar que el canvi garantia un major èxit de la convocatòria i una "mobilització massiva". Inicialment, el sindicat havia convocat vaga pels dies 5, 6 i 7 de febrer, cinc dies abans de d'inici previst del judici dels dirigents independentistes al Tribunal Suprem, per denunciar un context de "vulneració de drets democràtics" i va assegurar que els motius de la convocatòria eren laborals.
 
Finalment, només va mantenir la convocatòria el tercer dia. Un cop ajornat el començament del procés judicial fins el 12 de febrer ara ha decidit convocar-la el dijous 21, quan el judici de l'1-O ja haurà començat. 
 
Per justificar l'aturada, les reivindicacions plantejades per la Intersindical-CSC, està exigir la derogació de la reforma laboral de 2012 o un augment del salari mínim interprofessional.
 

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar