La jove cantant de Balaguer, Maria Fernández, de 15 anys, ha publicat la cançó 'La mare' dedicada a totes les mares. La cançó va veure la llum ahir diumenge, 7 de maig, coincidint amb el Dia de la Mare
D'altra banda, Fernández s'ha proclamat segona millor veu en la categoria Teenager al United Kids Festival
La jove cantant de Balaguer, Maria Fernández, de 15 anys, ha publicat la cançó "La mare" dedicada a totes les mares. La cançó va veure la llum ahir diumenge, 7 de maig, coincidint amb el Dia de la Mare. És una nova versió de la cançó "La mare" de Dyango que va acompanyada d'un videoclip enregistrat al Monestir de les Avellanes i que ja està disponible a Youtube, Instagram, Facebook i Spotify.
D'altra banda, Maria Fernández s'ha proclamat segona millor veu en la categoria Teenager al festival europeu United Kids Festival celebrat a Alacant. Es tracta d'un talent internacional de vuit països europeus que va començar mesos enrere amb càstings no presencials. La Maria els va passar tots entre més de 1.500 participants internacionals.
Al certamen, celebrat els dies 2 i 3 de maig, hi havia 30 participants distribuïts en tres categories, 10 per categoria. La Maria va participar en la categoria teenagers i el dia 3 es va convertir en finalista.
Després d'una molt bona valoració dels jutges la Maria Fernández va quedar com la 2a millor veu Teenager Internacional de United Kids Festival interpretant una cançó de Rosalia "Como un G ". L'última part de la gala es va celebrar davant de més de 500 espectadors en directe.
La Maria continua treballant amb la seva formació com a cantant i aquest estiu farà més de deu concerts.