La Mitja Marató de Balaguer tanca aquest dijous inscripcions amb prop de 300 participants a la prova reina i més de 200 per als traçats de 5 i 10km. Es disputarà aquest diumenge 18 de febrer
La Mitja Marató de Balaguer, que se celebrarà aquest diumenge 18 de febrer al matí, està a punt de tancar inscripcions, aquest dijous, havent complit les expectatives de l'organització d'arribar als 500 participants, la mateixa xifra de l'edició anterior.
Pel que fa a la prova reina, l'organització havia previst un límit de 300 inscrits, una xifra que es troba a punt de ser assolida. En les modalitats de 10 i 5km s'ha superat la xifra inicial prevista de 200 participants.
Aquesta cursa atlètica organitzada pel Club Runner's Balaguer arriba a la 35a edició. Es tracta d'una prova clàssica de Balaguer, que comptarà un any més amb el circuit homologat per la Federació Catalana d'Atletisme. En el cas de la Mitja Marató, forma part del Circuit de Mitges de Ponent, i les de 5 i 10km formen part de la Lliga Ponent.
El traçat llarg, amb sortida i arribada des de la Plaça del Mercadal de la ciutat de Balaguer, passarà per Gerb i arribarà fins a l'entorn del pantà de Sant Llorenç de Montgai, comptant també amb un inici de tram urbà.
Una de les novetats destacades de l'edició d'enguany ha estat que Club Esportiu Runner's Balaguer ha confirmat la presència de Reyes Estévez, un dels millors atletes catalans de tots els temps.
Estévez, que va ser medallista mundial i europeu de 1.500 metres, disputarà la prova de 10 quilòmetres amb l'objectiu de batre el rècord actual, que té en mans Víctor Puyuelo des de 2019.
Per realitzar les inscripcions o obtenir més informació es pot visitar les webs iter5.cat i runners.cat