La Parròquia de Balaguer organitza un any més el tradicional Aplec de Montalegre pels balaguerins i balaguerines. Tindrà lloc aquest diumenge a partir de les 12 del migdia.

Per Ràdio Balaguer
807 visites
Storage
Un any més i seguint el costum de celebrar cada tercer diumenge del mes de setembre el tradicional aplec de Montalegre pels Balaguerins i Balaguerines, la parròquia de Balaguer ja ho te tot a punt per pujar  aquest diumenge a aquesta ermita i fer una trobada amb una festa oberta a tothom.

La celebració consisteix en una missa a l'aire lliure (davant l'ermita), que tindrà lloc a dos quarts d'una del migdia cantada per l'Orfeó Balaguerí.

Desprès, els assistents que ho desitgen, reunits en grups d'amics, comparteixen dinar a la font de les Fontanelles.  

Cal destacar que alguns dels assistents aprofiten aquesta trobada per fer-la com una excursió pujant a peu, en bicicleta o fins i tot, a cavall.  

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar