La sala La Mercantil tanca la temporada amb l'estrena de la nova producció de La Mercantil: ‘Artiga' una obra escrita per Daniel J. Meyer, interpretada per Javier Lázaro i creada a la mateixa sala Mercantil

Per Ràdio Balaguer
432 visites
2Cd37996F785Fd17Fb8D7454C4A69868Image

 

L'obra, que veurà la llum per primer cop el dimecres dia 20 i dijous dia 21 d'agost, ens presenta un pare que educa gairebé en solitari el seu fill. Un fill que ha rebut una educació progressista i diversa, acompanyada d'un entorn familiar format per amics gais del pare, una àvia poc convencional i històries amoroses de madrastres que mai no han exercit com a tal.

 

En un moment de l'adolescència, sense avís previ –com sol passar–, la rebel·lia de tota aquesta generositat i idealitat d'educació i cura serà qüestionada: el fill comença a tenir actituds problemàtiques respecte als valors que ha viscut i rebut a casa; i això és el que generarà el gran dilema al pare: fins on s'han de permetre aquestes objeccions– pròpies de l'edat – dins de casa seva, quan ofenen a si mateix i al seu entorn?

 

Fins quan una persona, com a tutora, s'ha d'aguantar i responsabilitzar d'algú que planteja idees i defensa valors que semblen deplorables i contraris als seus principis? Quant preval el fet de ser "pare" respecte a la integritat de la seva persona adulta?

 

Fitxa artística

Una producció de Sala Mercantil

Autor: Daniel J. Meyer

Intèrpret: Javier Lázaro

Assessorament de moviment i ajudant direcció: Albert Bonet

Assessorament manipulació d'objectes: Xavier Bobés

Disseny d'escenografia i objectes: Mercè Bosch

Disseny d'il·luminació: Special Checks i Oriol Pino

Disseny de so: Cesc Mojica

Arranjaments musicals: Didac Flores

Disseny gràfic: Arnau Torrente

Fotografia: Michal Novak

 

Les funcions es faran tots dos dies a les 21h i tenen un preu de 15€ . Més informació al web salamercantil.cat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar