La Supercopa de Clubs de base i femenina de futbol sala, es disputarà al pavelló Inpacsa de Balaguer els dies 29 de febrer i 1 de març.

Per Ràdio Balaguer
892 visites
Ab50Cb10525667123D19D81A8855B49Ecartellsupercopaclubsfutbolsala2020
El Pavelló Inpacsa de Balaguer serà l'escenari, del 29 de febrer a l'1 de març, de la Supercopa de Clubs, organitzada per la Federació Catalana de Futbol Sala. 
 
Entren en aquesta torneig els quatre primers equips de cada grup i categoria de base, des de benjamins fins a juvenils, i els quatre primers equips de cada grup de femení. 
 
La competició començarà el dissabte 29 de febrer a les 9.00 hores, i el programa contempla un partit cada 40 minuts. Hi haurà un total de 72 partits repartits en les quatre pistes que s'habilitaran. 
 
Els primers en entrar en competició seran els equips juvenils, mentre que tancarà el programa de dissabte la categoria femenina a les 20.20 hores.
 
El diumenge l'activitat es posarà en marxa a les 10.00 hores amb les semifinals, tercer i quart lloc i finals, que tindran lloc cap a les 15.00 hores. 
 
La Supercopa acabarà amb el lliurament de trofeus a les 16.30 hores.
 

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar