La Transsegre celebra aquest any el seu 25è aniversari. Pràcticament tots els actes relacionats amb aquesta festa giraran aquest any entorn aquesta commemoració. La Transsegre tindrà lloc els dies 10,11 i 12 de juliol.

Per Ràdio Balaguer
679 visites
Storage
La Transsegre celebra aquest any el seu 25è aniversari. Pràcticament tots els actes relacionats amb aquesta festa giraran aquest any entorn aquesta commemoració.

Així ho ha explicat una de les organitzadores d'aquesta festa, Trini Camats, que ha avançat que la Transsegre tindrà lloc els dies 10,11 i 12 de juliol.

En aquest sentit, segons Camats, l'organització torna a apostar per començar la festa divendres a la nit esperant que sigui una jornada i una festa durant tot el cap de setmana molt participativa.

Àudio

La mateixa Trini Camats comenta tot seguit que aquest any no hi haurà un lema d'un tema concret sinó que seguint amb la tònica de la celebració, el lema d'enguany serà “Transsegre 25 anys”. Aquest serà el lema entorn al qual els participants es podran inspirar a l'hora de confeccionar les seves barques i fer que entre tots es recordin els millors moments d'aquests 25 anys i d'aquesta festa aquàtica.

Àudio

L'organització de la Transsegre també ha posat en marxa una nova pàgina web on tots els interessats podran trobar informació actualitzada i on s'anirà informant del calendari i actes de la festa.

Àudios a: http://www.radiobalaguer.cat/audios/podcast/index.php?id=1250

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar