L'ACM lliura 15.000 euros a la Marató de TV3 en el marc de la campanya municipalista per conscienciar sobre l'ús responsable de la mascareta en espais públics

Per Ràdio Balaguer
364 visites
E0Cf895Afe945052B39048Cc3B687B12Fesquedestaqui

L'Associació Catalana de Municipis (ACM) lliurarà 15.000 euros a La Marató de TV3 d'aquest 2020, dedicada a investigar i lluitar contra la Covid-19. La Comissió de Presidència de l'entitat municipalista, que s'ha reunit aquest dilluns al migdia, ha acordat fer aquest donatiu arran de la mobilització dels ens locals i la participació en la campanya que va posar en marxa fa unes setmanes l'ACM adreçada a tots els pobles i ciutats del país..

Sota l'eslògan 'Fes que destaqui', la iniciativa pretenia sensibilitzar la població sobre un ús responsable de la mascareta i de les mesures de prevenció i protecció personal. L'objectiu era difondre aquesta conscienciació a tots els pobles i ciutats, a través de material gràfic, que destaca la importància, a nivell personal, de mantenir mesures de protecció i fer ús de la mascareta.

El president de l'ACM i alcalde de Deltebre, Lluís Soler, destaca que "hem de seguir insistint en la importància de protegir-nos i no relaxar-nos. Venen dies molt importants per poder afrontar la pandèmia a partir del 2021 amb garanties de poder veure la llum al final del túnel". I afegeix que "la crisi sanitària també és una crisi econòmica i social. Des de la proximitat dels pobles i ciutats hem demostrat que hi ha compromís, iniciativa i treball per poder fer front a la reactivació socioeconòmica".

Aquesta campanya ha estat basada, per al president de l'ACM, en 3 eixos: "la responsabilitat individual, la recerca i la implicació i solidaritat dels pobles i ciutats", i se suma a les moltes iniciatives dutes a terme enguany pel municipalisme català per superar la crisi sanitària, social i econòmica derivada de la COVID19.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar