L'Ajuntament d'Artesa de Segre s'adhereix a la iniciativa 'Cap Butaca Buida'. El Cubbtural acollirà aquest dissabte la representació de l'obra de teatre 'Estereotips' de la companyia La Pantomima

Per Ràdio Balaguer
304 visites
29Ba7Cf426B6Ec54B42D0B94Ad71486F5153Cous1

L'Ajuntament d'Artesa de Segre s'ha unit a la iniciativa "Cap Butaca Buida", una proposta que neix amb l'objectiu de convertir Catalunya en la capital mundial de les arts escèniques. Aquesta iniciativa, impulsada per Adetca, Time Out, la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) amb el suport de la Generalitat de Catalunya, la Diputació de Barcelona i l'Ajuntament de Barcelona, pretén mobilitzar la societat civil i fer d'aquest esdeveniment una fita històrica.

El repte proposat per "Cap Butaca Buida" és senzill en la seva ambició: omplir totes les butaques dels teatres de Catalunya el proper dissabte 16 de març de 2024. Amb aquesta iniciativa, es busca crear la primera gran Diada del Teatre al nostre país, un Sant Jordi de les arts escèniques que vol esdevenir una celebració anual.

L'Ajuntament d'Artesa de Segre ha programat la representació de l'obra de teatre "Estereotips", a càrrec de la companyia La Pantomima, que tindrà lloc al Cubtural. Aquesta proposta artística de format familiar que ens explica que al món existeixen famílies de tots colors i que el més important és que s'estimin. Les entrades es poden comprar des d'avui mateix a la següent adreça web: https://www.entrapolis.com/entrades/estereotips

Des de la regidoria de cultura aplaudeixen la iniciativa i animen a la ciutadania a unir-se a aquest repte, convertint-se en els protagonistes d'una de les representacions teatrals més massives mai vistes a Catalunya. És un moment per mostrar el suport a les arts escèniques i demostrar la força i la passió del nostre municipi en aquest àmbit, diuen. Per aquest motiu animen a triar una butaca i a compartir aquest repte amb les amistats, familiars i veïns i veïnes. 

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar