L'Ajuntament de Balaguer ha adjudicat a l'empresa Acsa la construcció de dos edificis i obres d'urbanització al nucli antic de la ciutat entre els carrers Sant Pere i Sant Joan.
Miquel Aguilà, alcalde de Balaguer.
Àudio
Un dels dos edificis tindrà una alçada de cinc plantes i a més d'allotjar serveis públics, servirà per salvar el fort desnivell entre el carrer Pintor Borràs i el d'una nova via ubicada a una altura similar a la del terrat de l'immoble.
D'altra banda, una de les famílies desallotjades degut a un ensorrament en el carrer Torrent el mes de novembre passat, ja ha pogut tornar a casa després que s'hagi dut a terme les reparacions de l'immoble. Les altres tres famílies que queden per reallotjar, ho faran en un termini d'una setmana ja que encara no ha conclòs la rehabilitació dels edificis que van patir l'ensorrament a conseqüència de moviments de terres degut a les obres de rehabilitació del nucli històric.
Tot plegat ens ho explica Miquel Aguilà.
Àudio
Els afectats pel despreniment han viscut durant 11 mesos en pisos de l'empresa Adigsa i el consistori n'ha pagat el lloguer mentre reparava els habitatges malmesos.
Àudios a: http://www.radiobalaguer.cat/audios/podcast/index.php?id=1545