L'Ajuntament de Balaguer i el Consell Comarcal de la Noguera celebren avui l'acte institucional de la Diada Nacional de Catalunya. Tindrà lloc a les 21.30h al Castell Formós.

Per Ràdio Balaguer
1083 visites
E02Df742C8769Fa758Bfd79Ec479287Ddiadacf

L'Ajuntament de Balaguer i el Consell Comarcal de la Noguera celebren avui l'acte institucional de commemoració de la Diada Nacional de Catalunya, que un any més s'avança per tal de no coincidir amb la Via Lliure 2015 que es farà l'11 de setembre a Barcelona. 

Jordi Ignasi Vidal és l'alcalde de Balaguer.

Àudio 

L'acte, que es fa per cinquè any consecutiu al Castell Formós a partir de les 21.30 hores, comptarà amb la presència, com sentíem, del Sr. Jordi Cuixart, vicepresident d'Òmnium Cultural en la hissada de la senyera i la lectura de parlaments.

Demà, 11 de setembre, Diada Nacional de Catalunya, tindrà lloc a les 19h una ballada de sardanes amb la Cobla 11 de Setembre a la plaça del Mercadal. La cantada d'havaneres prevista per mitja hora abans amb Veus de Ponent s'ha suspès per motius presonals d'un dels components del grup.

Recordem també que demà 9 autocars i més de 400 persones sortiran divendres al matí des de Balaguer per assistir a la Via Lliure, l'acte de la Diada Nacional de Catalunya que tindrà lloc a Barcelona i que enguany consisteix en omplir la Meridiana. 

Si encara hi ha algú interessat en desplaçar-se a la capital catalana des de Balaguer en autocar encara queden un total de 18 places disponibles. 

Les persones interessades en assistir-hi poden recollir els tiquets a l'Oficina de Turisme situada al Museu de la Noguera de Balaguer o trucar al telèfon 973 44 51 94. 

El preu és de 16 euros.

Àudios a: http://www.radiobalaguer.cat/audios/podcast/index.php?id=5024

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar