L'Ajuntament de Balaguer preveu aprovar en el ple d' avui, de manera provisional, les ordenances fiscals per a l'any que ve

Per Ràdio Balaguer
828 visites
Storage
El ple de l'Ajuntament de Balaguer d'avui dijous preveu aprovar de forma provisional les ordenances fiscals per a l'any que ve. Els impostos i taxes de l'any 2009 pujaran globlament un 4,7 % tot i que l'IBI ho farà un 8, 23 %. L'alcalde de Balaguer, Miquel Aguilà, argumenta tot seguit aquests augments i en detalla alguns.

Àudio

Tot i aquestes puges, l'alcalde de Balaguer Miquel Aguilà ha destacat que s'incrementaran les bonificacions a determinats col·lectius, com ara els pensionistes i els joves menors de 30 anys.

Àudio

Miquel Aguilà ha dit que, malgrat aquests increments, el nivell d'ingressos del consistori baixarà, per la qual cosa s'hauran de portar a terme polítiques d'estalvi, tal i com contempla l'acord al que es va arribar amb IC-V.

D'altra banda, en el ple d'avui també es preveuen aprovar de manera definitiva les contribucions especials per al finançament de les obres d'urbanització del carrer La Plana entre el carrer Sant Lluís i el carrer Girona.

Un altre dels punts destacats de l'ordre del dia de la sessió plenària d'avui és l'aprovació del conveni de col·laboració entre l'Ajuntament i l'INCASÒL per ampliar el polígon Campllong, segons ha explicat l'alcalde de Balaguer, Miquel Aguilà.

Àudio

També avui es porta a debat l'aprovació del pla de millora urbana dels terrenys on hi havia l'antiga PRB. L'alcalde de Balaguer comenta tot seguit què suposa aprovar aquest pla.

Àudio

Entre altres punts, la sessió plenària d'avui també preveu aprovar la proposta d'acceptació d'una subvenció de 122.000 euros per al curs 2007-2008 per l'Escola Municipal de Música així com el calendari fiscal per a l'any 2009.

Àudios a: http://www.radiobalaguer.cat/audios/podcast/index.php?id=1118

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar