L'ajuntament de Castelló de Farfanya estudia rehabilitar l'edifici de Cal Rubinat per destinar-lo a serveis municipals com una biblioteca, espais per a les entitats del municipi o per a oficines

Per Ràdio Balaguer
911 visites
Bced895352E0100Fe935Cfb2537557D5Caprubinatalcaldedecsatellilatinentdalcaldeiregidoradeducaciculturapatrimoniiturisme

L'ajuntament de Castelló de Farfanya estudia rehabilitar l'edifici de Cal Rubinat per destinar-lo a serveis municipals com una biblioteca, espais per a les entitats del municipi o per a oficines.

Segons ha explicat a Ràdio Balaguer l'alcalde de Castelló, Omar Noumri, es tracta d'un edifici d'interès patrimonial, d'una casa senyorial que data de finals del segle XIX i principis del XX que els propietaris van donar a l'ajuntament. "Respectant la integritat de l'edifici se li vol donar una funcionalitat", ha dit Noumri.

Per rehabilitar-lo, l'ajuntament s'acollirà a la línia de subvencions que té oberta el Departament de Cultura per rehabilitar edificis d'aquest tipus.

Per Omar Noumri, Castelló necessita un espai on poder llegir grans o petits i aquest edifici seria un lloc idoni.

Actualment, s'està redactant el projecte per definir els espais a adequar i s'estima que la millora de la planta baixa i de la primera planta podria costar uns 200.000 euros.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar