L'alcalde de Balaguer, Miquel Aguilà, lamenta que Slow Food hagi traslladat a Lleida la fira sobre alimentació i salut que es va estrenar el 2008 a la capital de la Noguera. El certamen se celebra justament aquest cap de setmana a la capital del Segrià.

Per Ràdio Balaguer
640 visites
Storage
L'alcalde de Balaguer, Miquel Aguilà, ha lamentat que Slow Food hagi traslladat a Lleida la Fira sobre Alimentació i Salut que l'any passat es va estrenar a la capital de la Noguera.

Aguilà afirma desconèixer perquè aquest col·lectiu ha traslladat el certamen a la capital del Segrià, ja que assegura que les condicions econòmiques per organitzar la fira i la prestació de serveis ofertats per l'Ajuntament eren millors que els que, finalment, han aconseguit a Lleida.

Àudio

Aguilà també s'ha mostrat molt dolgut perquè el Consell Comarcal de la Noguera doni suport a una fira fora del seu àmbit territorial.

Des de Slow Food, un dels seus membres, Rosa Maria Gràcia, ha apuntat que, de cara a l'any que ve, no descarten tornar a celebrar la fira a la ciutat de Balaguer tot i que també es plantegen que pugui ser itinerant.

Àudio

La Fira, anomenada aquest any SlowLLeida, Fira de promoció del consum ètic i ecològic, se celebra aquest cap de setmana a la ciutat de Lleida. Rosa Maria Gràcia ens ha parlat dels diferents àmbits en què han dividit el certamen d'enguany.

Àudio

Entre les conferències previstes, que tindran lloc entre demà i diumenge al Pavelló de Vidre de Lleida, en destaca una, per exemple, sobre la Grip A, una altra sobre els transgènics, una sobre la crisi ambiental i una altra sobre la Dolça Revolució de les teràpies complementàries i alternatives, entre altres.

La Fira Slow compta aquest any  amb prop d'un centenar d'expositors.

Àudios a:
http://www.radiobalaguer.cat/audios/podcast/index.php?id=1584

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar