L'Àrea de joventut i l'àrea d'esports de la Paeria de Balaguer presenten les activitats d'estiu. El Música i tapes, els monòlegs, zumba i aquagym, són les activitats que seran presents un estiu més a les tardes i nits a Balaguer

Per Ràdio Balaguer
667 visites

Com a novetat d'enguany, l'activitat del “Música i Tapes”, que tindrà lloc els dimarts a partir de les 21 h, es realitzarà a la plaça del Mercadal

B61E49E12C7943F725Ec892C7C3982F6Img8503

Un estiu més, l'àrea de Joventut i l'àrea d'Esports de la Paeria de Balaguer han organitzat diferents activitats d'oci per a joves i no tan joves de la ciutat durant els mesos de juliol i agost.

La presentació del programa d'actes s'ha fet aquest dimecres al matí al casal Lapallavacara i ha comptat amb la presència del tècnic de Joventut, Francesc Almira; el tècnic d'Esports, Albert Marvà; i el paer de Participació, Kevin Bruque.

Les previstes són activitats ja consolidades com el Música i Tapes, els monòlegs, zumba i aquagym. Totes elles, segons el tècnic de l'àrea de Joventut, Francesc Almira, "són iniciatives que funcionen, que compten amb una gran acceptació i participació, i que estan obertes a tota la ciutadania amb l'objectiu que pugui gaudir d'un oci saludable i passar una bona estona els vespres i nits d'estiu".

Des d'aquesta àrea (Joventut) organitzen, un any més, el cicle de monòlegs a la plaça del darrera del teatre municipal i el Música i Tapes, que enguany, com a novetat, tindrà lloc els dimarts a partir de les 21 h a la plaça del Mercadal. Es tracta de concerts de música en directe on tots els participants podran degustar tapes i gaudir de música d'estils variats, amb grups de Balaguer i província.

El millor humor de la mà de coneguts humoristes serà present a la plaça del Teatre a partir de les 21.30 h tots els dimecres.

Des de l'àrea d'Esports, d'altra banda, tornen a organitzar les sessions de Zumba, esport, ball i diversió els dimarts a les 20.15 h i a la plaça del Morter i recuperen l'activitat d'aquagym, que durant la pandèmia no es va poder fer i que tindrà lloc els dijous a les piscines del Secà a les 20.15 h. Segons el tècnic d'Esports, Albert Marvà, "apostem un cop més per dinamitzar de forma activa la ciutadania amb activitat física i esports".

Per la seva banda, el paer de Participació, Kevin Bruque, diu que les diferents activitats, totalment consolidades i gratuïtes, "permetran tenir un estiu ple d'oci i esport a aquelles persones que vulguin gaudir d'un espai de desconnexió i trobada".

Les diferents activitats i els seus horaris es poden consultar als webs: www.balaguer.cat,  joventut.balaguer.cat i esports.balaguer.cat.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar