L'àrea d'Esports de la Paeria de Balaguer ha iniciat aquest dilluns amb 65 participants la setmana X-trem, que un any més per les vacances de Setmana Santa proposa activitats esportives i de lleure per infants i joves
A la Setmana X-Trem els joves d'entre 4 i 14 anys poden gaudir de nombroses activitats adaptades a la seva etapa escolar i a les necessitats educatives i d'esplai que demanen per passar unes jornades matutines en companyia.
Les activitats es diferencien en dos grups; els nascuts del 2013 al 2018, que participen en activitats plàstiques i manualitats, amb activitats esportives variades i finalment, amb un programa específic d'activitats aquàtiques, tot en les instal·lacions municipals.
En segon lloc, es fa un grup per als participants més grans, nascuts el 2012 i anteriors, i en el que es planteja tota una sèrie d'activitats de caire més dinàmic, amb esports individuals i col·lectius, tallers al medi natural, i l'atractiu de sortides amb BTT.
Albert Marvà, tècnic d'Esports de la Paeria, diu que la gran oferta d'activitats que proposa la setmana serveix perquè els infants descobreixin l'oferta esportiva de la ciutat. Tallers, manualitats, temps per al ball formen part dels continguts per als infants més joves. Piragüisme, btt i activitats esportives al territori natural que no acostumen a formar part de l'activitat habitual durant el curs escolar.
Aquestes activitats es realitzen amb els monitors de l'àrea d'Esports i la col·laboració dels alumnes del Cicle mitjà d'Activitats al Medi Natural de l'Institut Almatà.