L'àrea d'Esports de la Paeria de Balaguer presenta la marxa ciclista no competitiva 3Ermites. Se celebrarà el 22 d'octubre i recorrerà les ermites de Cérvoles, Montalegre i Sant Jordi
Aquest octubre es realitzarà una nova prova ciclista a la comarca de la Noguera, que recupera l'esperit d'un traçat que havien fet molts corredors anys enrere.
Es tracta de la 3Ermites, un esdeveniment que esdevindrà una celebració ciclista de BTT & Gravel.
El recorregut portarà als participants a ascendir a 3 ermites emblemàtiques de la comarca: Cérvoles, Montalegre i Sant Jordi.
Des de l'organització s'han previst també la possibilitat de realitzar traçats més curts, que sortint també des de Balaguer, passaran per només una o dues de les ermites.
L'esdeveniment es farà el 22 d'octubre amb sortida lliure per als participants entre les 8 i les 9 del matí.
Les inscripcions per participar-hi s'obriran a partir de l'11 de setembre, i tota la informació es pot consultar ja a la web 3ermites.cat