L'Associació Chabab Al Amal celebra diumenge, en motiu del Dia Internacional de les Dones, la taula rodona 'Dones de Colors. Mites i Realitats'. L'entitat vol reivindicar que el feminisme és un moviment social de totes les dones

Per Ràdio Balaguer
999 visites
4009F7A34Eda9A7Edec28B36A6A3Fe63Donesdecolorscartell
L'Associació Chabab Al Amal celebra aquest diumenge, en motiu del Dia Internacional de les Dones, la taula rodona 'Dones de Colors. Mites i Realitats'.
 
Amb la taula, aquesta entitat vol reivindicar que el feminisme és un moviment social de totes les dones siguin de la cultura, raça o religió que siguin.
 
Ho destaca tot seguit Najoua Tami, secretària de l'Associació.
 
Tall de veu.....
 
Segons la mateixa Najoua Tami, l'objectiu és que el públic assistent pugui conèixer de primera mà els punts de vista de dones de diferents ètnies i religions i la seva experiència com a dones en diversos àmbits de la vida.
 
Tall de veu........
 
L'acte de diumenge, que començarà a les 10.30 h i acabarà a les 14 h, es dividirà en tres parts: en la primera les dones ponents explicaran la seva vivència com a dones; seguidament hi haurà una pausa en la qual actuarà el grup musical Firka del Anwuar de Barcelona; i la part final estarà dedicada a les dones més joves, que també intercanviaran experiències i coneixements.
 
L'acte, que es farà a la sala d'actes de la Paeria de Balaguer, comptarà amb la participació i la col•laboració de l'Associació de Dones Dona Pas de Balaguer, l'Associació Joventut Multicultural Musulmana de Tarragona, el Centre Cultural Islàmic Albalsam de Terrassa i la Comissió de Dones de la Comunitat Islàmica Al Ouahda de Mataró.
 
Es tracta d'una activitat totalment gratuïta i oberta a totes les persones interessades.
 
 
Àudios a ràdio a la carta, Informatius

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar