L'Associació contra el càncer a Balaguer organitza el diumenge 29 d'octubre el dinar solidari per lluitar contra aquesta malaltia. Es farà al pavelló Molí de l'Esquerrà i comptarà amb una actuació musical solidària i un sorteig de regals

Per Ràdio Balaguer
481 visites
244E50Be3B691F5F34C3F3D711Cfad66Dinarcncer2023

La ciutat de Balaguer recupera la solidaritat contra el càncer amb la celebració del 'Dinar contra el càncer' el diumenge 29 d'octubre a partir de les 14 h al pavelló Molí de l'Esquerrà.

El dinar està un any més organitzat per l'Associació contra el càncer a Balaguer.

En acabar, s'oferirà als assistents l'actuació musical solidària del grup Somnis a més d'un sorteig de regals.

Per assistir al dinar cal apuntar-se prèviament als telèfons 600 76 27 70 i 619 53 97 48. La data límit és el dijous dia 26.

Els fons recaptats serviran per seguir finançant la investigació d'aquesta malaltia i els possibles tractaments per curar-la, ja que, tot i els grans avenços, encara es necessiten molts diners per continuar la recerca de tractaments.

 

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar