L'Associació de Comerciants de Balaguer celebra divendres 6 d'agost la 27a edició del Mercat de les Rebaixes, que canvia d'ubicació. Es farà entre el Pont Nou i la plaça del Morter de 10 del matí a 8 de la tarda
L'Associació de Comerciants de Balaguer ACB celebrarà el divendres dia 6 'd'Agost la 27a edició del Mercat de les Rebaixes, que enguany canvia d'ubicació. Enlloc de l'emplaçament habitual, el Passeig de l'Estació, en guany es farà entre el Pont Nou i la Plaça del Morter de 10 del matí a 8 de la tarda amb diferents parades, totes de botigues de Balaguer, que oferiran els seus productes amb importants descomptes.
Per assistir al Mercat de les Rebaixes, els clients hauran de complir amb totes les mesures de seguretat com, per exemple, dur la mascareta o posar-se gel hidroalcohòlic que els paradistes posaran a la seva disposició.
El Mercat de les Rebaixes d'estiu és un mercat ja molt consolidat i ben rebut pels balaguerins i visitants de la comarca d'influència. El formaran aquest any parades de diferents productes com roba home-dona-nens, calçat, joies, complements, esport, moda per la llar..etc, amb importants descomptes. Totes les parades són botigues de Balaguer, botiguers i amics del barri i un reflex del comerç de proximitat.