L'Associació de jubilats La Humanitària de Castelló de Farfanya presenta aquest dissabte el llibre 'Veus de Castelló de Farfanya' de Lídia Monterde

Per Ràdio Balaguer
482 visites
F456A0277A1314485446D332Bdc3B4Aallibreveuscastell

Es tracta d'un llibre que relata la vivència, records i experiències viscudes per part deu veïns del municipi d'edat avançada.

El llibre traslladarà els lectors a temps que se situen sobretot en l'època de la postguerra i que els protagonistes expliquen amb "calidesa, senzillesa, naturalitat i saviesa", segons paraules de la pròpia autora, una mestra jubilada que fa uns anys va comprar una casa a Castelló.

La postguerra va marcar moltes vides però tots se'n van sortir amb esforç i molta unió i germanor, paraules que són el denominador comú de totes les converses.

El llibre se centra en la vida d'aquestes persones però també en la pagesia, en com ha evolucionat, i en el patrimoni, sobre el qual tots estan d'acord en que caldria millorar i promocionar. 

"Veus de Castelló de Farfanya" es presenta aquest dissabte a les 17 h a la sala polivalent del casal social "El Centro".

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar