L'equip sènior masculí del Club Bàsquet Balaguer, el Salud Automoció A, que milita a Primera Catalana, perd contra el River Andorra “B” per 67 a 82.

Per Ràdio Balaguer
676 visites
Storage
La 14a jornada del Campionat de Bàsquet a Primera Catalana va enfrontar el passat cap de setmana el Salud Automoció Balaguer, el 13è classificat de la categoria, amb el BC River Andorra “B”, el 10è classificat.

El partit va començar amb un ritme molt alt, on el River Andorra des del primer minut va ensenyar quin seria el seu ritme de joc. Contraatacs molt ràpids i bons llançaments des de la línia de 3 punts, van propiciar que el resultat a la fi del primer quart fos d'11 a 15.

Però un parcial de 0 a 13 al primer minut del segon quart va trencar el partit a favor dels andorrans, que van demostrar tenir un gran encert en el tir.

Tot i l'intent del Balaguer per entrar al partir desprès de la represa, 20 a 20 al tercer quart, el River Andorra no va afluixar amb cap moment, i gràcies a la gran passivitat defensiva dels balaguerins i el feble rebot defensiu, va poder anar augmentant la seva renda fins arribar als 19 punts de màxima diferència.

Al final, 67-82 a favor de l'equip visitant. El Balaguer haurà de millorar molt si realment vol continuar en aquesta categoria.  

Com a nota positiva destacar el debut dels júniors Ortiz i Mateu, que van demostrar estar a un gran nivell tot i ser júniors de primer any. 

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar