L'equip sènior masculí del Club Bàsquet Balaguer segueix en la bona línia i derrota l´Artés per 79-69. El sènior femení també guanya al camp del líder, el Collblanc, per 47 a 51
Després d´un primer període igualat (18-18), el Balaguer va començar a marcar distàncies al segon quart (38-32) i especialment al tercer (58-44).
L´Artés no va donar mai el partit per perdut i a manca de 2 minuts encara es va apropar a 8 punts (72-64), però va ser una reacció que no va tenir més continuïtat.
Al final, el Balaguer va sumar la seva segona victòria consecutiva, un triomf que millora bastant la seva situació classificatòria i l´allunya de la zona més perillosa de la taula.
El proper 13 de desembre, els de la Noguera visiten la pista d´un dels equips que capdavanters de la lliga, l´ASFE St.Fruitós.
I pel que fa al partit del sènior femení, també l'equip es va imposar al líder, al Collblanc, de l'Hospitalet, per 47 a 51.
Les balaguerines van guanyar el partit d'una forma excel.lent, amb un joc molt intel.ligent i sabent donar el cop de gràcia en el moment precís.