Les llars d'infants municipals de Balaguer ultimen els preparatius per a l'inici del curs escolar, mentre acullen encara les estades. Aquesta setmana es duran a terme les matrícules, amb prioritat per a les famílies amb preinscripció

Per Ràdio Balaguer
527 visites
22505Eaaa8D32E03813Ba7722697Ba54Estadesinfantilsllarsputxiestiu20212

Les llars d'infants municipals de Balaguer ultimen els preparatius per a l'inici del curs escolar, mentre acullen encara les estades.

Aquesta setmana del 6 al 10 de setembre és la destinada a formalitzar les matrícules dels alumnes que hi haguessin assistit el curs passat, o aquells que hagin cursat la preinscripció correctament.

Pel que fa als alumnes no preinscrits, Imma Montoliu, de l'àrea d'Educació de la Paeria, explica que encara queden places a tots els cursos i per aquest motiu encara es pot fer la sol·licitud d'inscripció. Montoliu parla d'un curs amb més inscripcions, després del descens de l'any passat a causa de la pandèmia.

Pel que fa a les estades infantils d'estiu, aquestes s'han dut a terme a la llar d'infants els Putxinel·lis, en disposar aquesta llar d'espais més amplis, que permetien complir millor amb les normatives imposades per la pandèmia. Montoliu explica que han funcionat molt bé, amb una mitja superior als 30 infants per setmana durant tot l'estiu. Les estades d'estiu acabaran aquest divendres 10 de setembre i el nou curs s'iniciarà el dilluns 13.

Les inscripcions per al nou curs cal fer-les al formulari de l'àrea de tràmits ciutadans de la web de la paeria, balaguer.cat. Les famílies que tinguin dificultats per fer el tràmit telemàtic, es poden acostar en horari d'oficina al casal Lapallavacara.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar