|
Bellcaire d'Urgell, 17 d'agost de 2021.- Les melmelades artesanes de l'empresa de Bellcaire d'Urgell (La Noguera) Verit Fruit ja sumen 13 reconeixements internacionals després que recentment els hagin comunicat des del certamen de referencia dedicat a seleccionar les millors melmelades del món, The Dalemain World Mermelade Awards, que dues de les seves referències han obtingut medalla de bronze. El certamen reconeix l'alt contingut en fruita de les melmelades, que ha de ser d'un 80% dels ingredients.
Novament han estat premiades dues de les seves referències: la melmelada de taronja amarga i la melmelada de llima amb safrà del Montsec, que ja havien estat reconegudes anteriorment en aquest certamen.
L'empresa, que fa 8 anys que es va crear de la mà dels seus dos socis, Llorenç Llop i Joaquima Alemany, va iniciar la producció de melmelades gourmet artesanes l'any 2018. En només un any les seves melmelades ja acumulaven 10 premis internacionals, entre ells, una estrella als premis Great Taste, els Oscars de l'alimentació gourmet, concretament amb la melmelada de taronja amarga, una de les triomfadores en tots els premis.
Però també han rebut diferents reconeixements al llarg dels gairebé tres anys que fa que Verit es dedica a l'elaboració artesana de melmelades gourmet, altres referències. Perquè si bé la melmelada de taronja amarga i la de llima amb safrà del Montsec han estat reconegudes en diferents ocasions, al Japó o a Austràlia.
També s'ha premiat en anteriors edicions del certamen la innovació d'aquesta empresa de la Noguera que elabora totes les melmelades al seu obrador de Bellcaire. Es tracta de la melmelada de taronja amarga amb flor elèctrica, o la melmelada amb esferificació de whisky, que també van ser premiades amb medalles de bronze l'any 2020. També han obtingut reconeixements la melmelada de taronja sanguina i la melmelada de Kumquat.
|