Les piscines municipals de Balaguer obriran aquest diumenge 19 de juny. Es delimitaran tres franges horàries entre setmana, la primera de les quals estarà destinada, amb accés preferent, als participants de les estades d'estiu
Aquesta setmana s'estan fent els darrers preparatius i des de l'àrea d'Esports confien en "poder afrontar l'estiu amb una mica més de normalitat que els darrers dos anys a causa de la pandèmia", segons paraules del tècnic responsable, Albert Marvà
Les piscines es posaran en marxa després dels treballs d'adequació que s'estan ultimant tant a les piscines del poliesportiu com a les del Secà. Al poliesportiu, s'està procedint a plegar la coberta
Al Secà, s'ha fet la substitució de l'enrajolat de la piscina mitjana i s'han canviat alguns parasols, entre altres
La temporada de bany d'estiu acabarà el 4 de setembre a les piscines del secà i el 28 d'agost a les del poliesportiu, per tal de poder preparar la temporada de piscina coberta.
Pel que fa als abonaments per a la temporada de bany, es poden reservar a la web de la paeria o al telèfon de la piscina, 973 45 09 15. Les entrades puntuals i tiquets de 10 entrades es podran comprar directament a les piscines.
Pel que fa a la comarca, la majoria de municipis obriran les seves instal·lacions també aquest cap de setmana. Tot i això, el municipi de Torrelameu ja ha ofert el servei de piscina aquest passat cap de setmana.
Balaguer començarà la temporada de les piscines d'estiu el proper diumenge 19 de juny.
Aquesta setmana s'estan fent els darrers preparatius i des de l'àrea d'Esports confien en "poder afrontar l'estiu amb una mica més de normalitat que els darrers dos anys a causa de la pandèmia", segons paraules del tècnic responsable, Albert Marvà.
Pel que fa a l'ús de les piscines, es delimitaran tres franges horàries durant el dia, la primera de les quals estarà destinada als participants de les estades d'estiu que podran gaudir de la piscina en ús preferent durant els matins, des de les 11 h fins a 2/4 de 2 del migdia. També podran entrar en aquest franja horària els usuaris amb abonament si l'aforament no és ple.
Els altres dos torns aniran de les 13.45 a les 17.15 h i de les 17.30 a les 20.30 h. Abans de l'inici de cada torn es desinfectarà la zona, una actuació que, segons Marvà, es continuarà fent "per qüestions d'higiene però també perquè els usuaris ho han agraït moltíssim durant les darreres dues temporades".
Els intervals entre torns serviran per realitzar la neteja i desinfecció d'espais com els serveis i els vestidors, i tot i que es tancarà l'accés al recinte, a diferència de l'any passat, els usuaris que ja estiguin a les piscines no l'hauran d'abandonar.
Els dissabtes diumenges i festius, en no haver-hi casals ni campus, s'han disposat únicament dos torns. Un primer des de 2/4 de 12 del migdia a ¼ de 6 de la tarda i un segon des de 2/4 de 6 a 2/4 de 9 del vespre. Els mesos d'agost i setembre els equipaments tancaran a les 8 del vespre.
Les piscines es posaran en marxa després dels treballs d'adequació que s'estan ultimant tant a les piscines del poliesportiu com a les del Secà. Al poliesportiu, s'està procedint a plegar la coberta i també s'han fet obres a la piscina petita, on s'ha rejuntat el vas, el que utilitzen els infants, per evitar que es puguin fer ferides en el cas que alguna junta estigui una mica deteriorada. Al Secà, s'ha fet la substitució de l'enrajolat de la piscina mitjana i s'han canviat alguns parasols, entre altres.
La temporada de bany d'estiu acabarà el 4 de setembre a les piscines del secà i el 28 d'agost a les del poliesportiu, per tal de poder preparar la temporada de piscina coberta.
Pel que fa als abonaments per a la temporada de bany, es poden reservar a la web de la paeria o al telèfon de la piscina, 973 45 09 15. Les entrades puntuals i tiquets de 10 entrades es podran comprar directament a les piscines.
Enllaç:
https://www.balaguer.cat/portal/55/inscripcions_piscina_estiu.php
Pel que fa a la comarca, la majoria de municipis obriran les seves instal·lacions també aquest cap de setmana.
Tot i això, el municipi de Torrelameu ja ha ofert el servei de piscina aquest passat cap de setmana.
Carles Comes, alcalde del municipi, ha explicat que des de l'any 2016 sempre obren les piscines municipals el segon cap de setmana de juny, una data escollida per evitar la coincidència amb el festival Marrameu, que es celebra el primer cap de setmana, ja que si no, les obririen abans.
Comes diu que aquest primer cap de setmana ha estat de ple absolut, fins i tot amb usuaris vinguts d'altres municipis on encara no han obert les piscines, i que també han fet ús de la pista de voleibol platja que es va estrenar l'any 2017.