L'Escola Municipal de Música ha realitzat aquest divendres un conte musicat dirigit a infants de les escoles de Balaguer amb el conte: ‘La Tecla i el seu Bagul musical'

Per Ràdio Balaguer
676 visites
0Eaf505D7C74B8784E31Bb9B59743C48Img6985

A la Sra. Tecla, la compositora més reconeguda de la ciutat, li han encomanat escriure una cançó de forma urgent i per això necessita la col·laboració de músics que toquin els instruments més variats. Amb la intervenció del seu bagul màgic i el suport de professors i alumnes de l'Escola Municipal de Música mirarà de resoldre aquest encàrrec amb un èxit aclaparador.

El director de l'Escola de Música, Xavi Monge, ha explicat en què consisteix l'activitat, que ja es va estrenar per Sant Jordi, i que té com a objectiu realitzar una mostra dels instruments que s'imparteixen en el centre en format d'espectacle familiar. La proposta acaba cantant conjuntament, públic, alumnes i professors, la cançó 'Som música', creada per l'Escola de Música de Balaguer.

Habitualment aquesta mostra d'instruments es realitzava de forma interna, exclusivament per als alumnes de l'escola, però l'Escola de Música ha ideat aquesta proposta en format conte per fer partícip a tothom i mostrar la tasca que es realitza al centre.

L'activitat s'ha programat coincidint amb l'Encontats, el mercat del conte infantil i juvenil que se celebra fins aquest diumenge.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar