L'Espai Orígens de Camarasa organitza en motiu de les Jornades Europees d'Arqueologia 2019 portes obertes a l'exposició 'Humans Moderns, 10.000 generacions' i una visita al jaciment neandertal de la Roca dels Bous.

Per Ràdio Balaguer
730 visites
90564634E69Eb87E93B618F5451E2Fa4Jornadeseuropeesarqueologia
Des d'Espai Orígens i en el marc de les Jornades Europees d'Arqueologia 2019, organitzades per l'INRAP (Institut national de recherches archéologiques préventives), han preparat 3 dies d'activitats per donar a conèixer l'arqueologia i el patrimoni de la Noguera.
 
Els dies 14,15 i 16 de juny s'oferirà una jornada de portes obertes gratuïta a l'exposició Humans Moderns, 10.000 generacions, que hi ha al centre.
 
El diumenge 16 de juny, s'oferirà una visita al jaciment neandertal de la Roca dels Bous. Per aquesta visita és necessari fer reserva prèvia i es pot dur a terme a la mateixa web de l'equipament, espaiorigens.es
 

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar