L'Obra Social de Caja Madrid signa el segon conveni de col•laboració amb la Residència Geriàtrica Sant Domènec de Balaguer. L'entitat concedirà una subvenció de 60.000 euros, que es destinaran a millorar les infraestructures de la residència.

Per Ràdio Balaguer
677 visites
Storage
L'Obra Social de Caja Madrid i l'Associació Residència Geriàtrica Sant Domènec, de Balaguer, han signat un conveni de col·laboració pel qual l'Obra Social concedirà una subvenció econòmica de 60.000 euros, que es destinaran a millorar les infraestructures de la residència que tenen més de 25 anys d'antiguitat.

L'objectiu d'aquesta col·laboració és renovar les instal·lacions dels sistemes de seguretat i instal·lar un nou sistema d'estalvi energètic.

Obra Social Caja Madrid és el segon any que col·labora amb la Residència Sant Domènec. Amb la primera ajuda ja van poder ampliar el recinte i augmentar el número de places. En aquesta ocasió, es pretén millorar l'estància de la gent gran i renovar les instal·lacions més antigues de la residència.

La donació a la Residència Sant Domènec s'emmarca dins del programa d'Ajudes d'Obra Social Caja Madrid. Mitjançant aquests convenis s'han impulsat un total de 172 projectes assistencials adreçats a millorar la qualitat de vida de les persones a qui van dirigits a través d'activitats diverses o amb la millora de serveis, instal·lacions i material dels projectes seleccionats. 

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar