L'Open d'escacs de Vallfogona arriba a la seva 27a edició aquest diumenge 22 de setembre. El de Vallfogona de Balaguer tanca el 'Circuit Català', que es va iniciar al maig i ha comptat amb més de 25 campionats.

Per Ràdio Balaguer
704 visites
7983C4386Ebb057Af2Bc3F842458E515Cartellopenescacsvallfogona2019
Aquest diumenge 22 de setembre tornen els escacs a Vallfogona. Aquest campionat, que ja compta amb la 27a edició és un dels més importants que es realitza a les terres de Lleida.
 
Amb aquest campionat es tanca el "Circuit Català", que dóna inici al maig i finalitza a Vallfogona aquest setembre, amb més de 25 campionats que es realitzen per tot el territori català. Aquest circuit fa que els jugadors/es obtinguin punts en els diferents tornejos i els acumulin per obtenir premis genèrics per tram de categoria
 
El campionat constarà de 9 rondes, distribuïdes entre el matí i la tarda del diumenge al Pavelló Meritxell Serret de Vallfogona. Com cada edició participen jugadors/es de gran nivell escaquístic i on els aficionats podran veure i jugar amb Grans Mestres i Mestres Internacionals.
 
L'organització del torneig posa a disposició dels jugadors i jugadores tot tipus de serveis incloent la retransmissió en directe de les 10 primeres partides, que es poden seguir des de qualsevol dispositiu per internet com en una pantalla gran dins de la sala.
 
L'Open de Vallfogona actualment pertany a la màxima categoria en la seva modalitat segons la valoració de la Federació Catalana d'Escacs i reparteix en premis més de 4500€.
 
Des de l'organització de l'Open volen agrair a les administracions i empreses que fan possible que un any més es compti amb aquest campionat.
 

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar