L'Orfeó balaguerí ha ofert aquest diumenge a l'església de sant Domènec el concert ‘MUSICALMENT', amb un repertori de composicions de bandes sonores de cinema i musicals

Per Ràdio Balaguer
812 visites
9B5722D30903423A32365C98A6Ef4C37A7T09108

El concert, sota la direcció de Miguel Castro, ha comptat amb l'acompanyament al piano de Joan Ramón Salamó. El director ha destacat entre aquest passeig per algunes composicions del teatre musical i les bandes sonores del cinema, Mar i Cel o Els Miserables.

El programa ha començat amb l'Hallellujah de Leonard Cohen; Amazing Grace, una cançó popular anglesa; Ave Verum, de Wolfang Amadeus Mozart; Cor dels Pelegrins, de Richard Wagner; i Imagine de John Lennon.

En la segona part el concert a seguit amb Moon River, de Henry Mancini; Somewhere, de Leonard Bernstein; Memory, d'Andrew Lloyd Webber; Himne dels pirates, d'Albert Guinovart i amb la lletra de Xavier Bru de Sala; i Do you hear the people sing?, de Claude-Michel Schönberg. Finalment el Cant de la Senyera ha fet aixecar el públic en peus.

El president de l'Orfeó Balaguerí, Esteve Biel, ha dit que estant molt contents de veure l'església plena i ha afegit que han tingut algunes baixes, fins a sis  cantaires.

El concert tanca el curs en un any de novetats, com l'arribada de la nova direcció, nous cantaires i més activitats que demostren la bona salut de l'orfeó. El concert era amb taquilla inversa.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar