L'Orfeó balaguerí oferirà el diumenge dia 18 de juny un concert a l'església de sant Domènec per acomiadar el curs. Amb el títol 'MUSICALMENT', el repertori farà un recorregut de composicions de teatre musicals i bandes sonores
Aquest dijous s'ha presentat el cartell i el programa del concert, el qual comptarà amb diverses composicions de musicals i bandes sonores.
En l'acte de presentació han participat el paer en cap, Jordi Ignasi Vidal; Esteve Biel, president de l'Orfeó Balaguerí; i Carme Puigpelat, vicepresidenta de l'Orfeó.
El concert, sota la direcció de Miguel Castro, comptarà amb l'acompanyament al piano de Joan Ramón Salamó.
El programa començarà amb l'Hallellujah de Leonard Cohen; Amazing Grace, una cançó popular anglesa; Ave Verum, de Wolfang Amadeus Mozart; Cor dels Pelegrins, de Richard Wagner; i Imagine de John Lennon.
En lka segona part el concert seguirà amb Moon River, de Henry Mancini; Somewhere, de Leonard Bernstein; Memory, d'Andrew Lloyd Webber; Himne dels pirates, d'Albert Guinovart i amb la lletra de Xavier Bru de Sala; i Do you hear the people sing?, de Claude-Michel Schönberg.
Esteve Biel, president de l'Orfeó Balaguerí, ha explicat que el concert tancarà un any de novetats, com l'arribada de la nova direcció, i amb un increment del nombre de concerts, fet que ressalta la bona vida de l'orfeó, amb nous cantaires i més activitats. Pel que fa als continguts, Esteve Biel diu que el concert serà 'un passeig per algunes composicions del teatre musical i les bandes sonores del cinema atemporal'
Carme Puigpelat, vicepresidenta de l'Orfeó, ha explicat que 'és un repte important passar pels musicals i les bandes sonores', i ha destacat la qualitat d'algunes de les peces que el compondran. Puigpelat explica que el concert estarà dirigit pel director de l'Orfeó, Miquel Castro, però hi haurà una novetat a l'acompanyament al piano, que anirà a càrrec de Joan Ramon Salamó.
El paer en cap, Jordi Ignasi Vidal, ha destacat durant la presentació l'esforç per a fer un canvi de registre total en el repertori habitual de l'orfeó, fet que demostra el bon moment de salut de l'entitat.
El concert començarà a les a les vuit del vespre i l'entrada serà amb taquilla inversa.