Més de 150 alumnes de 4 escoles de l'Associació Catalana d'Escoles de Música s'han donat cita aquest dissabte a Balaguer, amb l'escola de la ciutat com amfitriona, en un acte del 30è aniversari de l'ACEM

Per Ràdio Balaguer
498 visites
C8C0E6A47Da3A6900F112Eeb2218A1304C1A0E851Ca749Da8597322Bbd7177C7

Aquest dissabte 6 de maig, s'ha celebrat el 30è aniversari de l'ACEM (Associació Catalana d'Escoles de Música) a l'Escola Municipal de Música de Balaguer. 

Durant la trobada, més de 150 alumnes d'escoles associades a l'ACEM han treballat en comú durant el dia, participant en tallers col·lectius i individuals. Han estat 4 les escoles presents: la d'Artés, la de Cardona, la de Tàrrega i la de Balaguer. 

A les 17.30 s'ha realitzat un concert del repertori treballat, amb obres escrites especialment per aquesta celebració per dos compositors de la demarcació de Lleida. El concert de la tarda s'ha fet al pavelló Molí de l'Esquerrà i ha estat obert al públic en general.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar