Més de 500 persones, el doble que l'any passat, participen en la Marxa Cicloturista del Montsec 2011, que té lloc demà dissabte.

Per Ràdio Balaguer
716 visites
Storage

Més de 500 persones, el doble que l'any passat, participen en la Marxa Cicloturista del Montsec 2011, que té lloc demà dissabte, una xifra molt superior als 250 que van participar l'any 2010 i els 273 de l'any 2009.

La Marxa Montsec, que compta amb el suport de la Diputació de Lleida, se celebra a Balaguer i el principal objectiu d'aquest recorregut de 150 quilòmetres i 3.000 metres de desnivell és l'ascensió al Coll d'Ares.

També hi ha una opció més curta, de 125 quilòmetres i 2.450 metres de desnivell, que segueix el mateix recorregut fins al Coll d'Ares i després la ruta continua direcció Sant Esteve de la Sarga, Moror, Guàrdia de Noguera, Cellers, el Congost de Terradets, l'Alt de Fontllonga, Camarasa i Balaguer.

La sortida oficial es farà dissabte a les 8 del matí al pavelló poliesportiu de Balaguer. Una de les novetats d'aquesta edició és que s'ha avançat al mes de maig, coincidint amb la temporada de cicloturisme estatal i que ha suposat un increment de participants. L'any passat la major part dels participants procedien de Catalunya i Aragó i en aquesta edició també n'hi ha del País Basc i Navarra, Madrid, Sevilla i València.

Els organitzadors han previst quatre avituallaments durant tot el recorregut. Després de la cursa hi haurà un dinar de germanor per a tots els participants, al qual seguirà l'acte de cloenda i l'entrega de trofeus.

 

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar