Penelles presenta per segon any consecutiu el festival de música MUR FòNIC, Sons de l'Oest! Aquest any, com a novetat, el festival es reformula donant lloc a un cicle de concerts durant els dissabtes del mes d'agost i manté el concurs

Per Ràdio Balaguer
575 visites
340C8Da4724F2B5C6D2B1Ccd36B63769Murfnicinscripcions

Mur Fònic neix amb l'inici de l'estiu del 2020 en plena pandèmia, amb l'objectiu de donar suport al sector cultural i de donar reconeixement als artistes del territori de ponent.

Aquest any, com a novetat, el festival es reformula donant lloc a un cicle de concerts i manté el concurs donant a conèixer els finalistes el dia de la gala final. 

El cicle de concerts, repartits durant els dissabtes del mes d'agost, estan pensats per aproximar diferents tipus de música a un públic més genèric i donar vida als negocis locals. El músics que formen part del primer Cicle Mur Fònic són: Alu Spears, Joan Lozano i Hoven, tots tres artistes del territori lleidatà.

Pel que fa al concurs, els grups interessats en participar-hi poden trobar les bases de participació a la web Penelles.cat. El termini per presentar propostes musicals finalitza aquest divendres 23 de juliol i el dilluns 26 es sabran les propostes acceptades.

El tancament del festival es durà a terme el dissabte 28 d'agost amb l'inici de la Festa Major. Durant la tarda, tindrà lloc la Gala final del Mur Fònic on és podrà gaudir del directe dels tres guardonats, un cop acabades les actuacions és donarà a conèixer els premis de l'edició d'aquest any i el premi del públic.

 

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar