Ponts busca ajudes per impulsar el nou polígon. L'ajuntament insta la Generalitat que l'ofereixi a firmes interessades a invertir a Catalunya.
L'ajuntament de Ponts busca nous projectes empresarials perquè construeixin i inverteixin en el nou polígon industrial Les Agudes, amb una superfície de
L'alcalde, Francisco García, ha explicat al diari Segre que la setmana passada es van reunir amb el conseller d'Empresa i Coneixement, Jordi Baiget, per explicar-li la necessitat d'impulsar el sector econòmic de la població a través de nous inversors per al polígon.
García ha destacat a més que el consistori buscarà ajuts i subvencions per poder iniciar les obres d'urbanització de la nova zona industrial a través de l'Institut Català de Finances (ICF) i l'Agència per a
García ha recordat també que el consistori ja treballa amb inversors d'Andorra que estan interessats a adquirir terreny industrial, ja sigui per construir, vendre o llogar les futures naus industrials i ara han sol·licitat a
El polígon de Les Agudes es desenvoluparà amb un règim de cooperació, que preveu que sigui el consistori de Ponts el que liciti i executi les obres d'urbanització del polígon, que ascendeixen a 2,7 milions d'euros, encara que la primera fase no supera els 550.000 euros.
Actualment, el sòl industrial de Ponts és ocupat en un 80%. La mesura s'ha adoptat atesa la demanda d'empreses del municipi per construir més naus industrials o ampliar les ja existents. L'àrea inclou des de la comissaria dels Mossos fins a la zona del Canal d'Urgell, en direcció a la carretera de Calaf.
El desenvolupament d'aquesta ampliació ha estat llargament reivindicada per empreses locals.