Ràdio Balaguer se suma a la commemoració del 25 N amb un programa especial que s'emet aquest divendres dia 24 a les 9.00h

Per Ràdio Balaguer
592 visites
Fc121C431F16A10C5Bf9Bd8A178A9954Radioprogramadona25N2023

L'objectiu d'aquest espai és, sobretot, donar visibilitat als serveis inclosos a la Guia de recursos de prevenció, atenció i reparació de les violències masclistes, en definitiva fer visible la xarxa que treballa els casos de violència de gènere i donar a conèixer com funcionen els diferents serveis.

Participaran en el programa representants del Grup d'Atenció a la Víctima dels Mossos d'Esquadra, l'agent Antonio; la Vanessa Gesa del SIAD; la Meritxell Gra i la Cristina Gràcia, de Serveis Socials; la Gemma Asensio i la Rosa López, per part del CAP de Balaguer; i també la tècnica d'Igualtat de la Paeria, la Iolanda.

També es comptarà amb el testimoni d'una "supervivent" víctima de violència masclista i la part final es dedicarà a parlar de l'acció i el treball d'atenció que també fan altres associacions o entitats cap a les dones que pateixen violència masclista, entitats com ASPID; l'Associació Reintegra; l'àrea d'Ocupació de la Paeria; i Creu Roja la Noguera.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar