STAY HOMAS PUBLICA 'LA NÒRIA', EL PRIMER AVANÇAMENT DEL SEU NOU DISC, QUE VEURÀ LA LLUM A LA PRIMAVERA DEL 2023

Per Ràdio Balaguer
405 visites
11Bc2Fb4D417Af60Fc84Af456Cc7E187Unnamed2

➤ Després d'Agua i de la mixtape Here2Play, la banda barcelonina anuncia que a la primavera del 2023 publicarà el seu segon disc

➤ "La Nòria", el primer avançament, és una cançó pop rodona dedicada a les persones que són sempre al teu costat, que són "casa" i en menys de 10 hores ja suma més de 90.000 reproduccions a Youtube

➤ Les primeres dates confirmades d'Stay Homas per aquest 2023 són el Cabró Rock de Vic, el Canet Rock a Canet i a Mallorca, el Festival Cruïlla i el Pirata Beach Festival 

↓↓ MIRA EL CLIP DE "LA NÒRIA" AQUÍ ↓↓
🔊🔊 ESCOLTA "LA NÒRIA" AQUÍ 🔊🔊

Stay Homas publica el primer avançament del que serà el seu nou disc, que veurà la llum a la primavera de 2023. Es titula "La nòria" i és una joia a l'alçada de la resta dels seus èxits. Un hit instantani marca de la casa que neix del seu domini del Pop en majúscules, del seu virtuosisme a l'hora d'interpretar-lo i del control absolut de les seves tres veus, que quan s'harmonitzen desprenen amor pur. La base instrumental vibrant de "La Nòria" es posa al servei d'un missatge: quan la vida es transforma en una nòria, quan la sensació d'estancament és insuportable, s'ha de recórrer a la gent que val la pena. Hi ha qui gestiona els moments de "bajona" escapant-se a destins espirituals per a trobar-se a ell mateix, hi ha qui surt de festa 24/7 i hi ha fins i tot, qui munta una banda amb els seus amics en una terrassa del carrer Balmes de Barcelona. A la nova cançó, Stay Homas canten a aquella persona que és casa, que ajuda a baixar de la nòria, que agafa fortament de la mà i que acompanya en el camí, siguin quin sigui.

La cançó ha estat gravada en varis estudis, com el del productor Genís Trani -que per primera vegada ha aportat la seva màgia a la música dels Homas- o el d'Arnau Figueres -geni i figura que els acompanya en directe-. La producció, més directa i senzilla que mai, guarda més d'un detall de qualitat i, sobre tot, un bombo poderós com una catedral.

Stay Homas dediquen "La Nòria", la cançó més bonica del món que formarà part d'un dels discos més especials d'aquests 2023, a tota la gent que els acompanya i els dóna suport. 

PRIMERS CONCERTS DE LA GIRA
DE STAY HOMAS 2023 

17/06/2023 - Cabró Rock (Vic) 

01/07/2023 - Canet Rock (Canet de Mar)  

08/07/2023 - Cruïlla (Barcelona)  

13/07/2023 - Pirata Beach Festival (Gandia)  

22/07/2023 - Canet Rock Mallorca (Alcúdia) 

 

Cinc cèntims dels Stay Homas:
Stay Homas
 són, sens dubte, un dels grans fenòmens de l'actualitat gràcies a la connexió que van aconseguir amb el públic durant el confinament del 2020 i els consegüents mesos d'alegria i emoció més o menys continguda. L'aventura comença quan els tres joves músics de bandes catalanes d'èxit comencen a viure junts unes setmanes abans del confinament. Des de la terrassa del pis al centre de Barcelona, comencen a compondre cançons -que ja són hits internacionals- en els que hi col·laboren artistes de la talla de Pablo Alborán, Sílvia Pérez Cruz, Michael Bublé, Sofia Ellar, Macaco... Al mig d'aquesta voràgine publiquen el primer disc, Agua, que és un dels 10 més venuts al 2020 a Espanya. Després d'aquest disc, Stay Homas creen el seu propi segell Cukileo, sub segell de Halley Records, amb el qual fa menys d'un any van publicar la mixtape Here2Play -que ja suma més de 7M de reproduccions- en la que col·laboren dos dels artistes més influents de la música popular contemporània: Manu Chao i Rubén Blades. La cançó "Here2play" ha estat la producció catalana que més ha sonat a les ràdios del principat segons les Llistes d'APECAT elaborades per BMAT. 

 

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar